خانه / جشنواره / راه‌اندازی کانال مبادله دارو و کالایا تزریق پول کثیف به انتخابات؟

راه‌اندازی کانال مبادله دارو و کالایا تزریق پول کثیف به انتخابات؟

پس از کارشکنی مداوم آمریکایی‌ها اعلام شد؛

واکنش به راه‌اندازی کانال مبادله دارو و کالا

رئیس کل بانک مرکزی: داروی مبادله شده با پیگیری و درخواست سفارت دولت سوئیس و درحد ۲/۵میلیون دلار و از طریق شرکت‌های سوئیسی بوده است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ رئیس کل بانک مرکزی ایران در واکنش به اخبار منتشره درباره سازوکار مبادله کالا‌های کشاورزی و دارو اعلام کرد: داروی مبادله شده با پیگیری و درخواست سفارت دولت سوئیس و درحد ۲/۵میلیون دلار آنهم از طریق منابع موجود بانک مرکزی نزد یک بانک سویسی و از طریق شرکت‌های سویسی بوده است.

آقای عبدالناصر همتی با اشاره به کارشکنی مداوم آمریکایی‌ها در نقل و انتقال منابع برای مبادلات کالا‌های اساسی و دارو تأکید کرد: اگر آمریکایی‌ها واقعاً مدعی همراهی برای تأمین دارو و کالا‌های کشاورزی هستند، باید مکانیزم بانکی برای انتقال و تأمین منابع خرید کالا‌های اساسی را فراهم سازند.

رئیس کل بانک مرکزی، صرف انجام مکانیزم فنی مبادله بدون امکان انتقال منابع را کافی ندانست و فراهم سازی مکانیزم انتقال منابع و تأمین مالی آن را معیار مهمی برای ارزیابی صحت ادعای آمریکایی‌ها اعلام کرد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

خبرچین های پلیس فدرال را افشا کنید

خبرچین ها را افشاکنید براساس اطلاعات واصله به دفتر انتخاباتی احمد ماهینی: کاندیدای ریاست جمهوری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *